
Лише той Учитель,
хто живе так, як навчає
( Г. Сковорода)
Моя мета:
Виховати людину нового покоління,
використовуючи компетентнісно-орієнтовані педтехнології.
Мій девіз:
“ Навчання повинно бути цікавим”
Моє педагогічне кредо:
“ Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться”

Життєвий девіз:
Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити.
Але для цього ви маєте єдине що в нас є,- це час!
Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом
Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може.

Творче кредо:
Ідеал у самому тобі. Перешкоди до його досягнення,
знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал,
із якого ти маєш створити цей ідеал.
Мій символ - це біле латаття,
Бо квітка дарує життя.
На світі все хочу знать я,
На світі все хочу знать я,
Щоб учням давати знання.

Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає…
І лише від нас самих залежить на якій ступені свого розвитку ми зупинимося... яких висот досягнемо в житті...

Проблема над якою працюю:
Застосування інформаційних та мультимедійних технологій
на уроках географії

Мета:
- підвищити позитивну мотивацію учнів до навчання;
- активізувати пізнавальну діяльність;
- розвинути мислення і творчі здібності учнів;
- сформувати активну життєву позицію в сучасному інформаційному світі.

Актуальність теми полягає в реалізації одного з найважливіших завдань сучасної школи - забезпечення використання учнями комп’ютера з навчальною метою.
Форми застосування:
- комп’ютерна лекція;
- відеофрагменти;
- мультимедійні фільми;
- електронні атласи;
- комп’ютерне тестування.
Комп’ютерна лекція
дозволяє створювати наглядові і більш
інформаційно насичені уроки
Створення мультимедійних фільмів у творчій взаємодії вчителя та учнів
- забезпечує задоволення від процесу навчання
- згуртовує колектив
- розвиває естетичні смаки
Відеофрагменти
показують недоступні для спостереження процеси або явища.
Комп’ютерне тестування
Переваги:
•незалежність результатів тестування від суб’єктивної оцінки вчителя;
•економія часу і оперативність.
Недоліки:
•недоцільність при вивченні деяких тем;
•тести не завжди враховують індивідуальні і психологічні якості учнів.
Рецепт вчительської молодості:
Систематично вживай: бальзам мудрості, коктейль
творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій
терпимості, екстракт людяності.
Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю.
Рецепт вчительського щастя:
Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром, Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Історія проекту
У цій частині ви можете описати історію проекту та причини, що послужили його виникненням. Вона підходить для згадки основних етапів проекту та вшанування його учасників.
Наші користувачі
Тут ви можете описати типових користувачів, а також те, чому цей проект важливий для них. Це хороший спосіб для того, щоб користувачі повторно відвідували ваш сайт.